Thursday 31 July 2014

După o lungă așteptare, PencilCreed se întoarce...

La fel ca Batman, Veronica sau Cavalerul Jedi... și Pencil Creed.... DAR NU ESTE NEVOIE!

DEJA m-am întors!

Pentru toți fanii mei, care sunt mulți și mă apreciază pro-fund, că aici nu facem discriminare, sunt din nou la datorie. Sau la discuție, sau la distracție, cum preferați.
Motivul pentru care n-am mai scris e unul atât de comun încât n-are sens să vă plictisesc cu detalii. Ce este sigur însă, este că sunt din nou aici cu recomandări, recenzii, filozofii mai mult sau mai puțin interesante și multe gânduri personale despre tot ce e cul și mai ales despre tot ce e praf.
Sărbătoriți dragii mei, sărbătoriți, pentru că veți avea din nou parte de miunata mea prezența în rândul blogului, netului și al tuturor celor virtuale.
 
Mulțumesc tuturor celor care m-au sprijinit la nevoie și care m-au încurajat atunci când am avut nevoie. Sper să pot să rămân în continuare aici, la recomandări și să găsesc puterea necesară de a continua cu aceasta minunata jucărie care mă face să ma simt excelent și alături de care pot spune mai multe cititorilor mei despre minunata lume a Speculative Fiction-ului, la nivel de TV, Film, Comics, Cărți și de ce nu, cea personală, în calitatea de scriitor începător și învățăcel pe lângă adevărații vrăjitori ai genului.

No comments:

Post a Comment